Waardevol
AV Content
Start Ups
Innovatie
UX Design
UX Testen
QA Testen
Waarachtig

Mijn motto is dat goede software altijd in dienst staat van de eindgebruiker en niet andersom. Vandaar dat de eindgebruiker bij mij uitgangspunt en einddoel is. Ik leg gemakkelijk verbinding tussen creatieve, analytische en sociale kwaliteiten. Hierdoor denk ik als vanzelfsprekend buiten kaders waardoor ik regelmatig problemen herken die anderen over het hoofd zien, en waardoor ik met vernieuwende oplossingen kan komen. Goede producten kunnen alleen ontstaan in teams die plezier uitstralen, daar kan en wil ik graag aan bijdragen.Ed van Zoolingen (oprichter NovaEZ)
Waardering
Working with Ed has been truly fun and a learning experience. He distinguished himself with his calm and professional way of working. I would recommend Ed for any project, as he is knowledgeable in the work he does and being friendly and humorous as person.
Java Developer
Ed heeft een dedicated testteam gecoördineerd, waarbij hij zowel goed oog had voor het inhoudelijk belang van de uit te voeren testen, als voor de professionalisering van de betrokken testers. Ed heeft op een goede manier leiding gegeven aan het team, heeft zijn opdracht zeer professioneel vervuld en is een buitengewoon prettige collega geweest.
Teammanager
Ed blinkt uit in rust en kalmte. Analytisch erg sterk, slim en een bijzonder(e) creatieve geest! In de korte tijd dat ik met Ed gewerkt heb, heb ik enorm veel van hem geleerd over usability.
Scrum Master & Product Owner
He can very quickly gain an understaning of his current project from both a business and technical perspective. He has a very approachable attitude and is adaptable and flexible in his working practice. I would welcome his input on any team.
Test Manager
Ed has a ego-free, very friendly and equanimous personality. This make him ideal for this job and his future career, not to mention a very pleasent collegae to work with.
Project Manager
Ed is an expert in the field of Usability Testing. He really helped us to see our website ‘through the eyes’ of the customer.